تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...
تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...

روز خوب...

سلام...



حال دوتامون خوبه...و این ینی عشق...دیشب ی مسیله رو ب همسری گفتم.. ناراحتش کرد اما باید میگفتم..پیمان بستیم چیزنهونی نداشته باشیم..البته این قضیه قبل از رفتنم ب اصفهان رخ داده بود و لی بعدش گفتم نمیخواستم اون موقع بگم..


                                                 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



راستی احتمالا با ماشین خودمون بریم مشهد از اون ورم بریم مسافرت ب امید حق...دیشب همسری بازم پروفایلشو واسه خاطر من عوض کرد..دستت طلا جیگر جونی..خیلی حال کردم...وای تا کلی وقت عکسای باغ پرندگان رو نگاه میکردم...خیلی کیییف داد...امروز کتاب شوهر آهو خانوم میخونم...ینی باسد تمومش کنم الان صفحه 779 هستم و هنوز تموم نشده..این ترم ک کمتر واحد دارم باید ی عالمه کتاب بخونم..حتما مبحث لوسمی هم میخونم ک توی ذهنم درست و حسابی جا بگیره...هماتولوژی خیلی دوست دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
دست نوشته های عاشق یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 10:42 http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

این گل زیبا هم تقدیم شما

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

سلام مرسی....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.