تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...
تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...

سلام...وای ک حالم خیلی خرابهههه....گفت رفتارات عاشقونه نیست...گفت من بی احساسش کردم...تپش قلب گرفتم...قفسه سینم ی مدته خیلی درد میکنه...

تر...

سلام... 

 

از من ناراحته...ومن از اون ناراحت تر البته ازخودم...زنگ نزد ک بگه رسیه...خدایا...زودی بش گردون ب من...زوود...زودباهام مهربونشکن...یامن و ازدنیا ببر...من طاقت قهر روندارم...برات متاسفم دختر بد...

بخشش...

سلام...


بازم ناراحتش کردم...نمیدونم اینبار منو ببخشه یا نه...فک کنم خیلی خستش کردم ...دژخودمم دیشب خیل یچرت و پرت گفتم...فک کنم نبخشه منو ولی ی حسی بهم میگه ک فوری منو میبخشه...البته بخشش ظاهری دوی ندارما...خیلی دوس دارم برم پیشش آخر هفته ولی هنوز چیزی بهم نگفته..شاید چون فک میکنه میگم نمیام بهم نمیگه...البته شاید..شایدم آخر هفته بهم میگه..شایدم ذهنش درگیره...این ذژروزا خیلی بهش نیاز دارم...نمیدونم هی دارم از جذابیت خودم ب طرز زیبایی کم میکنم...البته اگ از اول جذاب بوده باشم...دلم تنگ شده..از دیشب قفسه سینم خیلی درد داره...خدا منو ببخشه

بارونی...


سلام...

                                                            http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

روز عشق هم داره تموم میشه  پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/  ...اینجا داره بارون میاد..خیلی دلم آقامونو میخواد...دوس داشتم باهاش قدم بزنم...از اون روزاس ک فقط آقامونو میخوام...دلم کشیده باهم چای بخوریم...براش ی گل کاغذی درست کردم و عکسش رو فرستادم...عشقم خیلی دووست دارم...اولین ولنتاین زندگیمونم داره تموم میشه...هر روز با تو برای من روز عشقه...مرسی ک هستی مهربون من...   بهترین من

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/



http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک هاhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

روز عشق...

سلام...فردا روز ولنتاین یا همون روز عشقه...من و عشقم خودمون 18ام هر ماه(ب ی دلیل خاص)روز عشقمونه...ولی اگ زندگی خوب. باشه و دو.طرف عاشق هر روز، روز عشقه. . .این مناسبتا بهانه است واسه یادآوری...فردا اولین ولنتاین زندگی من و عشقمه...راستش خیلی دوس داشتم کنارش باشم...براش کادو بخرم ولی. خب دوران دانشجویی و عقد ینی همین...از خدا میخوام فردا ب همه ی عاشقا کمک کنه ب ه برسن همدیگرو خوشحال کنن...مهم نیست خیلی خاطره انگیز باشه و خاص..همین ک ی روز کامل لباشون واسه دل طرفشون بخنده کافیه...