تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...
تو هوای هم نفس می کشیم...

تو هوای هم نفس می کشیم...

من و آقامون بعد از کلللللیییی دشواریییییی 18 تیر 1393 به هم رسیدیم...میخوایم ماجراهامون و اینجا بنویسیم...

نیستم...

سلام...اگه خواهر داشتی دوس داشتی شوهرش بهش بگه ضعیفه...این زن باید ب مردش تکیه کنه ربطی ب ضعیف بودنش نداره...من فقط گفتم لفظ ضعیفه زیاد جالب نیست...نمیخخوام ضعیفه ی زندگیت باشم میخوام خانومت باشم...میخوام برات خانومگی کنم....من توی زندگیم از کسی الگو بردای نمیکنم...نمیخوام خاص باشم یا مستقل یا تریپ این زنایی ک.میگن ما.ب مردا نیاز نداریم...ولی نمیخوام هویت زن بودنم بره زیر سوال ...من از نسل ضعیفه ها نیستم... این ک زن حرف شنو مردش باشه دلیل یر ضعیف بودنش نیست...همه ی اینا دلیل بر اینه ک دوسش داره همین...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.